fashon

مدونةةِ [fashon ] للآشيآءْ آلمجآنية وآخر آخبآر ستآر دولِ :$

المتابعون

الثلاثاء، 6 ديسمبر 2011

محل باربي مخفي


سلآم ي حلوين كيفكم ؟
في ملآبس بآربي ( مخفيه )
هذي الصورهـ
وشسمه ذي آلآيآم الصور مارح تكون وآضحه فـ الله يعينكم هههه
سيووو

هناك 6 تعليقات:

  1. انا الصراحة جبت البدي والجزمة لان الفستان عجبني وانا مش معايا فلوس ستار دول ومش عارفة ازودها خالص فترايت اني مشتروش بس زعلانة عليه لو تعرفي ازي ازود الفلوس بتاعت ستار دول ياريت تقوليلي وتبقي مشكورة

    ردحذف
  2. يعني انتي تبين ستاردولارز الهبي؟؟ آو قصدك الكوينز الازرق ؟؟ اللي تبين تزيدينه ؟

    ردحذف
  3. ستار دولارز عاوزة ازود فلوسها لان مش معايا خالص وستاردول فتاحلنا الفلوس وانا ستاردولارز بصفر عندي

    ردحذف
  4. وانا كمان لسة اليوم خلصته هع ودي اشتري

    بس يلا حظ اوفر اله يعطيني فجآة مليون دولار P:

    المهم تسلم ايد اللي كتبت الموضووع ^^"

    ردحذف
  5. الصور بالعكس واضحه مابها شي ! تسلمي

    ردحذف